علی اشرف منصوری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص جزئیات این طرح افزود: مرحله نخست بخشودگی سود جرایم کشاورزان 2 اسفندماه 95 تا پایان فروردین ماه اجرا شده است.
وی درخصوص جزئیات این طرح اظهارداشت : در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال95 و بند(و)تبصره16قانون بودجه سال96 دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سود و وجه التزام کشاورزان و بهره برداران در بانک کشاورزی که اصل بدهی آنان کمتر از250میلیون ریال (25 میلیون تومان) است ، درصورت تسویه نقدی اصل تسهیلات تا تاریخ ٢٩ اردیبهشت ماه سال جاری مورد بخشودگی قرار می گیرد .
وی ادامه داد: ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی ، آخرین قرار داد منعقد شده بین بانک وبهره بردار بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در مورد اولویت های استفاده از این طرح گفت :خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت هستند و سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون در اولویت های بعدی قرار دارند.
وی با بیان اینکه این طرح فرصت طلایی و خوبی است که برای دومین بار اجرایی می شود ، اظهار کرد : بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند، از امروز فرصت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک در استان تهران، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.