حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات عصر امروز( ساعت 16) با حضور نماینده های ای اف سی(سیف الدین از کشور مالزی)، داوری بازی(والتر تریرا از هند)، رئیس هیات فوتبال استان تهران، فدراسیون و باشگاهها مزبور در تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست مسائلی از جمله رنگ پیراهن تیم ها و متمایز بودن با البسه داوران، امنیت بازی و استقرار نیروی انتظامی، استقرار آمبولانس، آتش نشانی، پلیس راهور، مترو و اتوبوسرانی تهران مطرح شد.
شیرازی در باره رنگ پیراهن بازیکنان این دو تیم گفت: در این بازی رنگ پیراهن تیم پرسپولیس به عنوان میزبان مسابقه قرمز بوده و رنگ نماینده امارات آبی خواهد بود.
رئیس هیات فوتبال استان تهران افزود: قیمت فروش بلیط برای هر نفر در جایگاه، روبه به روی جایگاه و طبقه دوم ورزشگاه آزادی به ترتیب 35، 25 و هشت هزار تومان به فروش خواهد رسید.
به گفته وی طبق قوانین فوتبال نیز از ظرفیت حدود 80 هزار سکوی آزادی نیز هشت درصد برای تماشاگران نماینده امارت در نظر گرفته شده است.
شیرازی همچنین ثبت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری را 24خرداد تا 15شهریور امسال اعلام کرد و گفت: در فرصت مشخص شده نیز اعضای کادر فنی و بازیکنان داخلی و خارجی تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس، پیکان، سایپا و نفت تهران قراردادهای کادر خود را نهایی می کنند.
رئیس هیات فوتیال استان تهران گفت: همچنین فردا (18 اردیبهشت ماه) قرعه کشی بازیهای لیگ های فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان استان تهران در هیات فوتبال تهران برگزار می شود.
بازی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات فردا(دوشنبه) در آخرین هفته گروهی قهرمانی باشگاهها آسیا از گروه چهارم این رقابت ها از ساعت 19:55 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.