سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران گفت: 400 بانوی سالمند تحت حمایت این نهاد به مدت 6 روز به زائرسرای کرامت مشهد مقدس اعزام شدند.
حجت الاسلام محمود مولائی افزود: برای این کاروان زیارتی 180 میلیون تومان از محل اعتبارات فرهنگی کمیته امداد استان تهران هزینه شده است.
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران اظهارداشت: این اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مولائی با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه هدف در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد، افزود: یکی از مهم ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت است.
وی با تاکید براینکه که در جهت افزایش سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان برنامه‌های متنوعی دراین اردوها زیارتی تدارک دیده شده است، گفت: این اردوها از جمله برنامه‌های با اهمیت حوزه فرهنگی کمیته امداد محسوب می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران همچنین از برنامه ریزی برای اعزام 800 مددجو به اردوگاه امام علی (ع) استان البرز خبرداد.
حجت الاسلام مولائی با بیان اینکه این اردوهای بصورت یک روزه آموزشی برگزار خواهد شد ، افزود: این اردوها طی چهاردوره با محوریت مسائل اعتقادی، رفع شبهات دینی ، مشاوره دینی، احکام، مهارت های فرزند پروری و غیره تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته هفت هزار و 730 نفر به اردوهای زیارتی و تفریحی اعزام شده اند ، اظهارداشت : از این تعداد یک هزار و 119 نفر به مشهد مقدس و مابقی به اردوهای سراسری دانش آموزی و دانشجویی و سایر اماکن زیارتی اعزام شده اند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.