به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز شنبه در جلسه هماهنگی ناظران پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: انتخاب در زندگی یک حق اجتماعی است و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و جامعه به عنوان یک حق مسلم، در عرصه انتخابات بروز و تجلی می یابد.
وی اظهار کرد: تمام مراحل برگزاری انتخابات، تابع شرایطی منطبق بر قانون است که تاکنون مبتنی بر شفافیت، دقت و عمل به مرّ قانون پیش رفته است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف و در بزنگاه ها، گوش به فرمان ولی امر خود حضور و مشارکت گسترده ای در صحنه های انقلاب داشته و همواره از نظام و ارزش های والای اسلامی پشتیبانی کرده اند.
وی تصریح کرد: اکنون که ما داعیه دار پرچم اسلام در جهان هستیم می بایست آیین مسلمانی را سرلوحه قرار داده و مراقب باشیم به گونه ای عمل نکنیم که این حس در جامعه تداعی شود که از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ کاری در کشور انجام نشده است.
فرماندار پیشوا گفت: کشوری که سرمایه های اجتماعی را به خوبی نگهداری نکند و با تزریق ناامیدی موجب آسیب به سرمایه هایش شود، به طور حتم با مشکل مواجه خواهد شد.
محمدی تأکید کرد: مجریان و ناظران انتخابات بنا بر فرمایشات رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم، می بایست با رعایت اخلاق نسبت به صیانت از رای و نظر مردم احساس مسئولیت کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.