به گزاش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور ، مبنی بر تقویت فعالیت بارشی مستقر بر روی استان طی 48 ساعت آینده و تداوم رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، شهروندان از حضور و اتراق در حاشیه و حریم رودخانه ها جدا خودداری نمایند.
بر اساس این گزارش، به شهروندان تهرانی هشدار داده شده که با توجه به احتمال وقوع بارش های شدید و رگباری در ایام تعطیل و زمان گشت و گذار در طبیعت و مناطق ییلاقی اطراف تهران از حضور و اتراق در حاشیه و حریم رودخانه ها به ویژه ییلاق های کن، فشم، لواسانت ، جاجرود وغیره خودداری و به نکات ایمنی توجه کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است که شهروندان به محض شروع بارندگی و افزایش آب رودخانه ها و مسیل ها به مناطق امن رفته و از حریم رودخانه هاو مسیر ها و عبور آب فاصله بگیرند.
بر اساس اطلاعیه شماره 8 هواشناسی استان تهران ، با تقویت فعالیت بارشی مستقر بر روی استان طی امروز تداوم رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال رخداد تگرگ و با ورود موج جدید بارش از بعدازظهر جمعه و در روز شنبه در بعضی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
خبرنگار : معصومه آقا امینی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.