به گزارش ایرنا، آیت الله سید مرتضی محمودی روز شنبه در دیدار با فرماندار ورامین، مسئولان هیات اجرایی، هیات نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت: انتخابات از اهمیت ویژه ای در کشور برخوردار است و همه افراد از مردم، مسئولان تا نامزدهای انتخابات وظیفه دارند که زمینه حضور حداکثری افراد را در این رویداد مهم فراهم کنند.
وی افزود: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتری باشد، نظام، دولت، ملت در مقابل چشمان استکبار جهانی تقویت شده و اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده می شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: افرادی که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده اند، همگی اصلح می باشند ولی مردم باید در بین همین افراد نیز به بهترین نفر رأی دهند.
وی تأکید کرد: مردم باید به افراد دلسوز نظام، آگاه به مسائل، جدی در رفع مشکلات و رهرو شهیدان که قصد و نیتی جز خدمت به مردم نداشته باشند را انتخاب کنند.
آیت الله محمودی گفت: مردم باید بدون توجه به قرابت ها و توصیه های نزدیکان ، با تحقیق و شناخت نسبت به افراد، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شرکت کنند و آینده درخشانی را برای کشور رقم بزنند.
فرماندار ورامین نیز در این جلسه گفت: مجریان انتخابات به عنوان امانت داران مردم تلاش دارند که از تک تک رأی ملت به عنوان حق الناس حراست کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
محمدرضا یوسفی افزود: فرماندار شهرستان به عنوان رئیس حوزه انتخابیه در تمامی مناسبت ها و مجالس شرکت می کند ولی این حضور به عنوان حمایت و معرفی فردی خاص نیست.
وی بیان کرد: مجریان انتخابات شهرستان ورامین با خدای خود عهده بسته اند که در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری از هیچ کس حمایت و یا دفاع نکنند که این از آموزه های دینی، اصول اخلاقی و وظیفه قانونی افراد است.
نماینده دولت در ورامین افزود: البته ما باید از عملکرد خود در شهرستان دفاع کرده و اقداماتی که به منظور خدمت رسانی به مردم انجام شده را اطلاع رسانی کنیم.
وی بیان کرد: کشور در آستانه برگزاری انتخاباتی با شکوه قرار دارد و همراهی و همدلی تمامی مردم و مسئول، باعث خلق حماسه ای دیگر در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.