به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه مدت زمان ارائه مدارک مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 تهران به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا 31 فروردین برای خودروهای وانت(پلاک عمومی و پلاک سفید) و خبرنگاران تمدید شده، افزود: با توجه به اینکه فرایند تایید درخواست سهمیه خبرنگاران و خودروهای وانت همچنان ادامه دارد، با پایان زمان تعیین شده(31 فروردین)، 10 دفتر خدمات الکترونیک شهر برای دریافت مدارک متقاضیان تعیین و معرفی می شود.
قنبرنژاد اظهار کرد: خبرنگاران و مالکان خودروهای وانت که تقاضای صدور مجوز طرح ترافیک سال 96 آنها تا پایان ماه جاری تایید شود، 10 روز کاری مهلت دارند مدارک خود را به 10 دفتر مشخص شده که آدرس آنها از طریق سامانه اینترنتی شهرداری تهران اعلام می شود، تحویل دهند.
به گفته مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران، متقاضیان واجد شرایط در نظر داشته باشند که تنها 10 روز کاری پس از تایید درخواست و دریافت پیامک تاییدیه این سازمان مهلت دارند نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: عدم ارایه مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سهمیه تخصیص داده شده است.
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران گفت: تاکنون بیش از80 درصد مجوزها(ای دی کارت های) ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 پایتخت توزیع و آن دسته از متقاضیان شامل سهمیه بگیرها و افرادحقیقی و حقوقی که مجوز خود را دریافت نکرده اند به علت عدم ارائه مدارک در زمان مقتضی بوده است.
قنبرنژاد با تاکید بر اینکه از چند سال گذشته محدوده طرح ترافیک و اخیرا محدوده زوج و فرد نیز مجهز به دوربین های نظارتی هوشمند شده، افزود: ورود خودروهای فاقد مجوز به این محدوده منجر به ثبت تخلف و اعمال قانون(جریمه) خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در کلانشهر تهران 2 طرح محدودیت تردد شامل طرح ترافیک و زوج و فرد خودرو با هدف کاهش بار ترافیکی مناطق مرکزی شهر و همچنین میزان آلودگی هوا اعمال می شود.
زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران در روزهای غیرتعطیل از ساعت 6:30 تا 17 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 است.
ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک تهران منوط به داشتن مجوز طرح است و خودروهای متخلف 400 هزار ریال جریمه می شوند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.