رئیس مجمع مشورتی توسعه استان تهران عصر سه شنبه در یک نشست خبری افزود: همایش در تداوم تدبیر و امید به منظور ارائه و بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، بانوان و خانواده در تهران برگزار می شود.
حسن اکبری ادامه داد: در این همایش شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی و احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران و عضو شورای اسلامی شهر تهران به سخنرانی خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه این همایش همچنین اردشیر گراوند پژوهشگر مسائل اجتماعی، فرشاد مومنی اقتصاد دان و مدرس دانشگاه و محسن رهامی حقوق دان و مدرس دانشگاه به بیان عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف می پردازند.
رئیس مجمع مشورتی توسعه استان تهران تاکید کرد: مجمع مشورتی توسعه استان تهران به منظور بررسی عملکرد چهار ساله دولت تدبیر و امید در تمامی استان ها و شهرهای کشور تشکیل شد.
وی یادآور شد: در مناطق مختلف شهر تهران و تمامی شهرستان های استان تهران نیز مجمع مشورتی توسعه با برگزاری جلسات منظم و مستمر در حال برگزاری است..
به گفته اکبری، همایش در تداوم تدبیر و امید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها روز پنج شنبه 17 فروردین ماه از ساعت 9 الی 13 با حضور تمامی اعضای مجمع مشورتی توسعه استانهای کشور در سالن همایش های بوستان گفتگو برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.