به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی ، با نزدیک شدن سامانه بارشی از بعدازظهر امروز درسطح استان، بتدریج افزایش وزش باد و از اوایل شب گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش بینی می شود.
براساس این گزارش در روزهای شنبه و یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی تقویت بارش، وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش باران برف و مه آلود خواهد بود.
همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی مناطق استان احتمان رخداد تگرگ نیز وجود دارد.
کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روز جمعه (13 و 22)، شنبه (12 و 20) و یکشنبه مصادف با روز طبیعت (6 و 18) پیش بینی می شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: ایستگاه های فیروزکوه با منفی 1 و ورامین با 23 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته بودند.
براساس هشدار اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم بارندگی انتظار آب گرفتگی معابر عمومی در سطح استان وجود دارد و همچنین با توجه به لغزندگی و مه آلود بودن جاده های کوهستانی، توصیه می شود رانندگان تمهیدات لازم را برای مسافرتی ایمن اتخاذ کنند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.