به گزارش ایرنا ، سرهنگ صفدر سلیمی روز چهارشنبه در بازدید از ایستگاه نوروزی پلیس در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی انواع بسته های فرهنگی ، تراکت ، کارت ویزیت با موضوع پیشگیری از سرقت ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، فرهنگ ترافیک ، اقدامات ایمنی وسلامت سفرهای نوروزی تهیه و تا کنون میان مسافران توزیع شده است.
وی افزود : توزیع این گونه اقلام فرهنگی ، باعث پیشگیری از وقوع جرم می شود چرا که پیشگیری اجتماعی پیشرفته ترین رویه وقوع جرم است و پلیس جامعه محور تلاش دارد تا با ایجاد تغییر در نگرش مردم ، از وقوع انواع جرائم بکاهد.
سلیمی گفت : در راستای افزایش آگاهی عمومی ، در تعطیلات نوروز 9هزار جلد مجله امین جامه نیز در ایستگاه های پلیس و جوامع هدف شهرستان های شرق استان تهران توزیع شده است .
وی تصریح کرد: افزایش میزان مشارکت اجتماعی ، یکی از شاخصه هایی است که که کشورهای توسعه‌ یافته را از کشورهای درحال‌توسعه مجزا می‌کند چرا که این امربهره‌وری و کیفیت کار را افزایش داده و زمان کمتری را برای انجام کارها هدر می دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : با توجه به پایان موج اول مسافرت های نوروزی و شروع نیمه دوم تعطیلات نوروزی، از شهروندان درخواست می شود تا هنگام خروج از منزل ، ضمن اطمینان یافتن از وضعیت ایمنی درب ها و قسمت های ورودی خانه از قبیل پنجره ها و تراس ، منزل را به اشخاص مطمئن بسپارند.
سلیمی از مردم خواست تا از نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل خودداری کنند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.