به گزارش ایرنا، مهدی چمران رییس کنونی شورای شهرتهران در حاشیه ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: تحت لیست خدمت در انتخابات شرکت می کنیم.
وی تصریح کرد: در دوره چهارم از انچه که در بحث حمل و نقل پیش امد راضی نیستم چراکه اکنون باید حداقل ده هزار دستگاه اتوبوس داشته باشیم.
چمدان با بیان اینکه در دولت کنونی و دولت قبل نیز نتوانستیم از منابع قانونی استفاده کنیم، گفت: دولت به دلایل مختلف ازجمله رکود نتوانست کمک های واقعی را انجام دهد و امیدواریم دولت بعد کمک های قانونی به شهر تهران داشته باشد.
چمران در مورد فایل صوتی اخیر که توسط امد نیوز منتشر شده بود نیز گفت: اهداف امدنیوز مشخص است و انچه بر ضد نظام است در ان رسانه می اید و به دروغ یک مکالمه ای را به 2 نفر از اعضای شورا منسوب میکنند و البته جعلی بودن آن کاملا مشخص است.
وی در مورد لیست جبهه مردمی نیز گفت: جبهه مردمی لیستی برای شورای شهر ارایه نخواهد داد و بعد از نظر سنجی ها لیستی تحت عنوان لیست خدمت برای شورا ارایه خواهیم کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.