حمیدرضا کرمانشاهی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : یک دستگاه خودرو که از قم به سمت گرمسار در حال حرکت بود در این مسیر واژگون شد که در اثر آن چهار سرنشین آن مصدوم شدند.
وی بیان کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه امامزاده عبدالله محور قم – گرمسار با همراهی عوامل اورژانس به محل اعزام و پس از رها سازی، مصدومین را به بیمارستان منتقل کردند.
وی با اشاره به اجرای طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر ورامین گفت : طرح امداد نوروزی با مشارکت مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود و تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در اجرای این طرح دو پایگاه ثابت امداد رسانی در بوستان مسافر ورامین و امامزاده عبدالله(ع) واقع در محور قم – گرمسار، خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می دهد.
کرمانشاهی با اشاره به استقرار پزشک، پرستار و امدادگران هلال احمر در این پایگاه، اظهار کرد: 60 نفر از داوطبان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین در طرح امداد نوروزی این جمعیت مشارکت دارند.
وی بیان کرد: با توجه به همجواری شهرستان ورامین با محور قم – گرمسار ، پایگاه سیار جمعیت هلال احمر ورامین با استقرار در میدان بسیج شهرستان و با تردد در محور ورامین – آبباریک – چرمشهر، خدمات خود را به مسافرانی که در این مسیر تردد می کنند ارائه می دهد.
کرمانشاهی گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین علاوه بر ارائه خدمات امدادی ، در بحث اطلاع رسانی مسافران و گردشگران نوروزی نیز فعالیت داشته و با دایر نمودن دو پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در بوستانهای کشاورز و شقایق، کار اطلاع رسانی به مسافران نورزی را انجام خواهند داد .
رییس هلال احمرشهرستان ورامین افزود: پایگاه های امداد رسانی 24 ساعته و پایگاه های راهنمای مسافرین به صورت 12 ساعته در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.
ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
این شهرستان از جنوب به محور قم – گرمسار و از شرق به محور امام رضا(ع) و محور ترانزیت شرق محدود است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.