به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در پیام خود آورده است: در طلیعه بهار فرخنده ی طبیعت که به شمیم دل انگیز فاطمی معطر شده است،فرا رسیدن سال یکهزار و سیصد و نود و شش خورشیدی را به عموم هم میهنان گرانقدر و همه فارسی زبانان و ایران دوستان در پهنه ی پهناور گیتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
وی آورده است: به لطف ایزد منان سال نود و پنج هم به عنوان برگی زرین و مشعشع در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید.گام های بزرگی که ملت ایران در حوزه های گوناگون با شتابی چشمگیر یکی پس از دیگری پیمود،بار دیگر مایه سربلندی و سرافرازی این مرز و بوم شد.
هاشمی افزوده است: بی تردید،توفیقات به دست آمده تنها و تنها با هدایتهای داهیانه ی رهبر فرزانه انقلاب،تدابیر دولت محترم ،همدلی ارکان مختلف نظام اسلامی، و نیز اهتمام آحاد ملت حاصل شده است.
وی اضافه کرده است: امسال نیز فرصتی خواهد بود تا ایرانیان چشم جهانیان را به بصیرت و حمیّت خود خیره نمایند و جلوه هایی از اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان بکشند.
هاشمی با بیان اینکه در ماه های پیش رو ملت ایران آزمون بزرگی را در پیش خواهد داشت افزوده است: اطمینان دارم که هم وطنان آگاهمان با هوشیاری مثال زدنی،ضمن حضور گسترده در دو انتخابات مهم و سرنوست ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ،مسیر ترقی و پیشرفت را برای خود و آیندگان هموار تر خواهند نمود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره ی همه آنهایی که جایشان خالیست،به ویژه امام راحل عظیم الشان،شهدای معظم دفاع مقدس و مدافع حرم،همچنین حق دارانی که در سال گذشته چشم از جهان فرو بستند از جمله مرحوم آیه الله هاشمی رفسنجانی و شهدای آتش نشان اضافه کرده است: میلاد خجسته بانوی بهشتیان حضرت زهرا(س) و عید باستانی نوروز را مجددا به همه ی هم میهنان به ویژه شهروندان تهرانی تبریک عرض نموده واز صمیم دل ایامی خوش برای یکایک مردم آگاه و حماسه آفرین ایران عزیز مسالت می نمایم.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.