امین بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این نقشه حاوی مشخصات و راهنمای اطلاعات مهم و ضروری از جمله پایگاه اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز، ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش، اسکان موقت مسافران، پایگاه های اورژانس، بیمارستان ها، درمانگاه ها، پمپ بنزین ها و مراکز تعمیر خودرو و سایر اطلاعات ضروری برای راهنمایی گردشگران شهرستان ری است که به صورتی مطلوب بر روی نقشه نشانه گذاری شده است.
وی با بیان اینکه در پشت این نقشه نیز جاذبه های توریستی شهرستان ری با معرفی مختصر و مناسب ارائه شده است آتشکده ری، برج نقاره خانه، برج طغرل و مجموعه تاریخی چشمه علی را از جمله این جاذبه های معرفی شده ذکر کرد.
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اسکان مطلوب مسافران نوروزی گفت: 6 پایگاه اطلاع رسانی تخصصی در مدخل های ورودی شهر برای اطلاع رسانی به شهروندان و ارائه نقشه جامع به آنان مستقر شده است.
وی همچنین از نصب 100 بنر برای راهنمایی مسافران نوروزی در سطح شهرستان ری خبر داد و افزود: در این بنرها که در میادین مهم و خیابان های اصلی و پرتردد سطح شهرستان نصب شده است راهنمایی های مورد نیاز به مسافران و شهروندان ارائه شده است.
بابایی گفت: این بنرها همچنین حاوی معرفی مراکز گردشگری شهرستان ری و دیگر اطلاعات مورد نیاز مسافران و گردشگران است.
وی برپایی سفره های هفت سین در میادین اصلی شهرری را از دیگر اقدامات نمادین کمیته اطلاع رسانی ذکر کرد و افزود: این سفره ها نماد نوروز ایرانی است و جلوه و زیبای خاصی در ایام نوروز به محیط شهری شهرری داده است.
بابایی همچنین با بیان اینکه نگرانی در مورد استقرار مسافران نوروزی در سطح شهر وجود ندارد گفت: مسافران نوروزی شهرری می توانند برای استقرار از مجموعه ورزشی سلمان فارسی واقع در اتوبان شهید آوینی استفاده کنند و در صورت نیاز به راهنمایی با شماره تلفن 55972117 تماس بگیرند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ستاد مرکزی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرری نیز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است گفت: این مسافران برای استفاده از امکانات ناحیه یک می توانند به هنرستان امام علی(ع) واقع در خیابان فداییان اسلام جنب مجتمع فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) و متقاضیان استفاده از امکانات ناحیه دو نیز می توانند به اداره آموزش و پرورش واقع در خیابان امام حسین(ع) روبروی سپاه سیدالشهدا(ع) مراجعه کنند.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.