به گزارش ایرنا عزت الله خانمحمدی در پنجمین جلسه شورای اداری شمیرانات در بخش رودبارقصران تاکید کرد: ستاد ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز و حفظ حقوق بیت المال، در ایام تعطیل نیز از مسئولیت خود غفلت نمی کنند.
وی گفت: با اقتدار با ساخت و ساز غیر مجاز به ویژه در اراضی ملی و حریم رودخانه برخورد می شود.
* شمیرانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
خانمحمدی همچنین گفت: این شهرستان از ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است و در تعطیلات نوروز سال گذشته دو میلیون و هشتصد هزار گردشگر از شمیرانات بازدید کردند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر شمیرانات اظهار کرد: کمیته نظارتی نیز در این ستاد تشکیل شده است.
وی افزود: همه دستگاه های مربوط و خدمات رسان در ایام نوروز فعال هستند و بطور شیفتی خدمات خود را ارائه می کنند.

*فعالیت ستاد مدیریت بحران شمیرانات در ایام نوروز
وی با بیان بر اینکه شهرستان شمیرانات با مشکلات بسیار و بلایای طبیعی مختلفی روبه رواست، افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان در ایام تعطیل فعال است.
وی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان خواست نسبت به کشیک تعطیلات اهتمام داشته باشند.

* اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی وظایف روابط عمومی ها
فرماندار شمیرانات در ادامه این جلسه با اشاره به حضور مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان، تدوین، نشر و اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی را از وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد.
وی گفت: مسئولان روابط عمومی ها باید خواست مردم را نیز به مسئولان دستگاه مربوطه منتقل کنند تا در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.
خانمحمدی مستند سازی عملکردها و انتقال آن به مردم بمنظور افزایش آگاهی مردم از عملکرد دولت را حق مردم دانست.
وی حضور نیروهای کارآمد، خوش فکر و توانمند را در حوزه روابط عمومی ضروری دانست و گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در انتقال عملکرد دولت به مردم دارند.

*امانت داری انتخابات در حقیقت امانت داری اندیشه مردم است
عزت الله خانمحمدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال 96 تاکید کرد که بالاترین امانت فکر و اندیشه مردم است و تبلور آن در انتخابات است.
وی گفت: مردم در انتخابات شوراها و برای اداره حکومت محلی تدبیر می کنند و شایستگان را بر می گزینند.
وی بر حفظ اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و گفت: تنها رسالت ما امانت داری در انتخابات است و مسئولان هیچ تکلیفی بجز برگزاری انتخابات قانونمند ندارند.
فرماندار شمیرانات، تامین امنیت انتخابات، برگزاری قانونمند و سالم انتخابات را توصیه ستاد انتخابات به هیات های اجرایی عنوان کرد.

*بخش رودبارقصران آماده برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است
مجید صبایی بخشدار رودبارقصران نیز در این جلسه با بیان اینکه هیات اجرایی انتخابات این بخش فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: احقاق حقوق اساسی مردم در آزمون بزرگ انتخابات از وظایف ما است.
وی با اشاره به اینکه این بخش دارای 16 روستا و دو شهر اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر است، افزود: مقدمات برگزاری انتخابات در این بخش فراهم شده است.
صبایی تاکید کرد: در انتخابات جاری امانت دار آرای مردم خواهیم بود.
بخشدار رودبارقصران با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در انتخابات باید عدم جانبداری خود را دنبال کنیم.
وی پرهیز از هرنوع جانبداری و اعمال سلیقه در برگزاری انتخابات را خواست مردم دانست و گفت: تلاش کردیم زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

*دولت یازدهم از مظلوم ترین دولت ها است
فرید حیدری بخشدار لواسانات نیز در این جلسه دولت یازدهم را مظلوم ترین دولت عنوان کرد و گفت: دستاوردهای دولت در این بخش آنطور که شایسته است اطلاع رسانی نشده است.
وی درباره انتخابات نیز ابراز امیدواری کرد که مردم دلسوزان خود را برای حضور در شوراها انتخاب کنند.
بر اساس این گزارش در این جلسه از خانواده شهید سعید آقابیک، خلیل شعبانی آزاده و مهدی بابایی به عنوان جانبار هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.
خبرنگار: معصومه آقاامینی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.