سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو روز شنبه در حاشیه مراسم اعطای کمربند زرد به کودکان دختر کار و پناهجوی افغانستان به خبرنگار ایرنا افزود: طرح زکات ورزشی به صورت پایلوت از ابتدای امسال در استان تهران آغاز شد که استعدادهای برتر در رشته تکواندو شناسایی شدند.
وی ادامه داد: با آغاز طرح زکات ورزشی هر باشگاه 10 تا 15 ورزشکار را به صورت رایگان آموزش دادند.
رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: طرح زکات ورزشی را نیز در کلان شهرها و مراکز استانهای اصفهان، مازندران، زنجان اجرا خواهیم کرد چون سلامت این بچه ها در گروه تامین نیازهای ورزشی آن هاست.
پولادگر با بیان اینکه توسعه ورزش وظیفه تمام مسئولان است گفت: توسعه ورزش می تواند بسیاری از معضلات و ناهنجاری های جامعه را کاهش دهد.
رئیس فدراسیون تکواندو افزود: یک فدراسیون نمی تواند به تنهایی اقدام موثری در ترویج ورزش داشته باشد بلکه نیاز است که همه نهادها پیش قدم شوند.
همچنین مسعود لشگری دبیرهیات تکواندو استان تهران در حاشیه این مراسم افزود: در تهران چهار باشگاه در طرح زکات ورزشی مشارکت داشتند که این موضوع توانست مورد استقبال بسیاری از مربیان قرار گیرد.
دبیر هیات تکواندو استان تهران همچنین با بیان اینکه در سال جاری 30 هزار ورزشکار بیمه ورزشی شدند ادامه داد: در حال حاضر 80هزار دختر و پسر تکواندوکار تهرانی در بانک اطلاعاتی فدراسیون ثبت شده اند.
طرح زکات ورزشی عصر امروز با حضور «الی چول کیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو در مجموعه ورزشی شهید معتمدی(کارگران) برگزار شد.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.