به گزارش روز سه شنبه ایرنا ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه شورای سازمان همیاری های شهرداری های استان تهران به ریاست استاندار و با حضور معاونان امور عمرانی، امنیتی و انتظامی استانداری و اعضای شورا و شهرداران برگزار شد.
در این جلسه تدوین بودجه سال آینده سازمان و تودیع و معارفه روسای سازمان همیاری های شهرداری های استان در دستور کار قرار گرفت.
براساس آرای شهرداران و با تایید استاندار محمدرضا آذرنیا به عنوان رییس جدید سازمان همیاری های شهرداری های استان منصوب و از زحمات فتح الله طیبی رییس سابق سازمان تقدیر شد.
استاندار تهران در سخنانی با بیان اینکه خدمت به خلق ارزش بالایی نزد خداوند دارد گفت: اقدامات شهرداران در مناطق مختلف به گونه ای باید باشد که نظر هر بیننده ای را از جهت زیبایی جذب کند.
وی افزود:شهرداران باید ذوق کار داشته باشند و سلامت کاری اهمیت زیادی دارد.
هاشمی توانایی پذیرش مسئولیت را نخستین گام در مدیریت برشمرد و تصریح کرد: اگر توانایی ندارید مسئولیتی نپذیریم و به انجام شغل های دیگر بپردازیم.
استاندار تهران با اشاره به اینکه تعامل و همکاری اصول اولیه مدیریت است گفت: هنر مدیر آن است که با منابع مالی محدود خدمت کند و این موضوعی است که در دولت یازدهم شاهد هستیم.
وی ادامه داد: برخی قضاوت ها نسبت به دولت تدبیر و امید بی انصافی است و اگر انتقاداتی بیان می شود حداقل اقدامات مثبت هم عنوان شود.
هاشمی در توصیه به مدیران شهری شهرستانهای استان تهران گفت:خداوند را همواره ناظر اعمال و دنیا را فانی بدانید که در اینصورت یقینا خطاها به حداقل می رسد.
استاندار تهران عمل به واجبات و کسب رضایت مردم در مدیریت را مهم دانست و تاکید کرد:بهترین زمان ارزیابی عملکرد یک مدیر وقتی است که از سمت خود کناره گیری می کند اگر همچنان با روی خوش و احترام مواجه شد مدیر خوبی بوده و اگر نارضایتی دید حتما در عملکرد خود گرفتاری داشته است.
وی اجرای دقیق قانون،قاطعیت در تصمیم و تفویض اختیار در مدیریت را از اصول مهم دانست و تاکید کرد: مدیران از همکاری با افراد برتر از خود واهمه نداشته باشند زیرا این کار به نفع مدیران است.
هاشمی در ادامه عمل به قانون در انتخابات را مهم برشمرد و گفت: شور و شوق انتخابات را افرایش دهیم و در رعایت بی طرفی،حق الناس و حفظ امنیت انتخابات تلاش کنیم.
استاندار تهران از شهرداران خواست تا در برگزاری قانونمند انتخابات همکاری کنند.
وی در پایان با تقدیر از عملکرد فتح الله طیبی رییس سابق سازمان همیاری های شهرداری های استان تهران برای محمدرضا آذرنیا رییس جدید سازمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: از عملکرد آقای طیبی با وجود محدودیت های مالی براساس گزارش های ارایه شده رضایت داریم و امیدواریم سال آینده که آغاز آن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مقارن است پربرکت باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.