نوید رضا خدیوی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم اربعین شهدای آتش نشان عصر روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مدیران شهری و مسئولین لشکری و کشوری ازساعت 15 تا 17در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می شود.
وی با تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان و جامعه آتش نشان کشور ادامه داد:این اداره کل با تاکیدات شهردار تهران از همان لحظات اولیه حادثه پلاسکو در کنار خانواده های شهدای آتش نشان حضور داشته و خدمات مادی و معنوی در صورت نیاز به خانواده های شهدای آتش نشان ارائه کرده است .
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ادامه به فعالیت یکساله این اداره کل پرداخت و افزود: این اداره کل با برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی و تورهای گردشگری خدماتی را به کارکنان شهرداری تهران ارائه کرده است .
وی تصریح کرد: امسال در مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری تهران در رشته های مختلف 18 هزار و 450 ورزشکار در بخش بانوان و 60 هزار ورزشکار در بخش آقایان شرکت کرده اند.
خدیوی با اشاره به موفقیت تیم های ورزشی شهرداری تهران در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: در بیشتر مسابقات کشوری، شهرداری تهران در بخش بانوان و آقایان درخشان ظاهر شد و برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال آینده تیم شطرنج مردان شهرداری تهران به نمایندگی از کشورمان راهی مسابقات جهانی لیتوانی می شوند.
وی همچنین اظهارداشت :نخستین دوره مسابقات قوی ترین مردان در کلانشهر تهران در ایام الله دهه مبارک فجر برگزارشد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تهیه بانک اطلاعاتی ویژه نخبگان فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری تهران خبر داد و گفت: در ویژه برنامه های مختلف از این نخبگان استفاده خواهد شد.
وی از برگزاری جشنواره های ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: آئین اختتامیه این جشنواره ورزشی شنبه هفته آینده (21 اسفندماه) در سالن کوثر شهرداری منطقه 13 برگزار می شود.
خدیوی همچنین از برگزاری دومین مسابقه قرآنی تربیت و تعالی خبر داد و گفت: برای دومین سال این مسابقات رشته های حفظ، قرائت، اذان و اشعار مذهبی برگزار شد و در مراسم اختتامیه این جشنواره از نفرات برتر تقدیر شد.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران امسال 3 جشنواره فرهنگی و هنری در ایام شعبانیه، دهه فجر و دهه ولایت برگزار کرد که بیش از 30 هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران در این جشن ها حضور یافتند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.