به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ،براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز وفردا (پنجشنبه وجمعه) با عبورمتناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو برفراز استان وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با ورزش باد خواهد بود.
براساس این گزارش از اوایل روزجمعه دربعضی ساعات بارش پراکنده دراستان تهران و بارش باران و برف همراه با مه در ارتفاعات پیش بینی می شود و از اواسط فردا بتدریج از میزان ابرناکی استان کاسته می شود.
برهمین اساس دراواخر روز شنبه سامانه بارش زای دیگر از سمت غرب به استان تهران وارد خواهد شد که پیامد آن افرایش ابر، ورزش باد وبارش باران و احتمال وقع رعدو برق همراه خواهد داشت .
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای تهران در روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه را به ترتیب(18،8)،(17،8)و،(18،8) پیش بینی کرد.
براساس این گزارش، ورامین با 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و فیروزکوه و ابعلی (هر2) با 6 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان تهران در24 ساعت گذشته استان تهران بودند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
انتشاردهنده: موسی فعالیان
1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.