رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف ۱۰۰ تن کاغذ احتکاری در یکی از انبارهای بخش کهریزک شهرستان ری خبر داد.

رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف ۱۰۰ تن کاغذ احتکاری به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای بخش کهریزک شهرستان ری خبر داد.

به گزارش جماران، احمد حسن بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واردکنندگان این کاغذها که از ارز نیمایی برای واردات آن استفاده کرده بودند با احتکار آن به دنبال فروش با قیمت ارز آزاد بودند که انبارشان توسط ضابطین اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران شناسایی و پلمب گردید.

وی با بیان اینکه ارزش کاغذهای احتکاری براساس کارشناسان اداره صمت شهرستان ری در حدود ۹۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، افزود: ۲ نفر در خصوص این کاغذهای احتکاری مکشوفه شناسایی و به برای رسیدگی به پرونده به اداره تعزیرات فراخوانده شده اند.

حسن بیگی اضافه کرد: این کاغذها با هماهنگی مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد اسلامی برای جلوگیری از افزایش قیمت کاغذهای تحریر با قیمت مصوب در اختیار مطبوعات و رسانه های چاپی کشور قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: اقدامات و هماهنگی های لازم در خصوص نحوه توزیع این کاغذهای احتکاری در بازار امروز صورت گرفته است و به زودی شاهد توزیع آن خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: متخلفان اقتصادی در حوزه های قاچاق، اختفاء و احتکار باید بدانند که تمامی انبارهای نگهداری کالاهای مجاز و غیرمجاز توسط نیروهای اطلاعاتی و بازرسان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت زیر نظر هستند و هر گونه تخلف از دید بازرسان پنهان نیست.

حسن بیگی ادامه داد: اداره کل تعزیزات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق، حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی است و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور، در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.