رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از وضعیت آلودگی هوا، ترافیک و آب و هوای پایتخت سوال نکنید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از وضعیت آلودگی هوا، ترافیک و آب و هوای پایتخت سوال نکنید، چرا که چیز جدیدی نداریم که به مردم بگوییم.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز سه شنبه پیش از آغاز جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه کم کاری، کار نکردن و «آمدیم که کار نکنیم» دوره‌های گذشته، نخریدن واگن برای مترو و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی و وضعیت کنونی پایتخت است.

وی افزود: نتیجه این شد که نه تنها نتوانستیم این اوضاع را بهتر کنیم بلکه وضعیت بدتر از قبل هم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید تلاش می‌کردند تا ۶ هزار اتوبوس دوره چهارم را حفظ کنند، گفت: با حفظ تلاش های گذشته، اکنون شرایط مناسب تر بود.

بودجه شهرداری تهران محقق نمی‌شود

وی ادامه داد: تعداد اتوبوس های پایتخت از ۶ هزار اتوبوس به ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کاهش یافته و شرایط بدتر شده است.

به گفته وی، واگن های قطار نیز از یک هزار دستگاه در دوره چهارم به ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

چمران اظهار داشت: زمانی که مردم در فشار باشند و مسافران مترو و اتوبوس زیاد شود، شهروندان نمی توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به سراغ خودروی شخصی میروند.

چمران با بیان اینکه وقتی خودرو شخصی به خیابان ها آمد ترافیک زیاد می شود، اظهار داشت: هنوز مدارس و دانشگاه‌ها باز نشده است و در آن شرایط ۲۰ درصد به ترافیک تهران افزوده می شود.

وی با اشاره به بودجه امسال شهرداری پایتخت گفت: در این بودجه نیز چیز خاصی ندیده‌ایم؛ بودجه را با دست بالا بستند و این بودجه محقق نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.