استاندار تهران با اشاره به اینکه ابتلای به ویروس کرونا با سرعت کمی در استان رو به کاهش است، در خصوص عادی انگاری شرایط توسط مردم هشدار داد.

استاندار تهران با بیان اینکه ویروس کرونا با سرعتی کمی در استان روبه کاهش است، گفت: نباید شرایط توسط مردم عادی انگاری شود.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محسن منصوری روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا استان تهران افزود: باید با افزایش مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه ندهیم دوباره ویروس کرونا افزایش یابد.

منصوری تاکید کرد: باید تدابیر لازم برای تزریق دز سوم ( یا یادآور) برای گروه بالای ٦٠ سال در استان تهران که دارای بیشترین میزان مرگ و میر است اندیشیده و سریع تر در این رابطه اقدام شود. 

وی اذعان داشت: باید طرح شهید سلیمانی با برآورد میزان مورد نظر منابع تدوین گرددتا از سوی وزیران بهداشت، کشور و معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شود.

استاندار تهران با بیان اینکه با باز شدن مدارس و دانشگاه ها شهر به حالت عادی قبل باز می گردد اما این به معنی عادی انگاری نیست، گفت: باید تبلیغاتی برای واکسیناسیون دانش آموزان صورت بگیرد تا همه واکسینه شوند.

منصوری ادامه داد: برخی اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا و واکسن از سوی شبکه های اجتماعی منتشر می شود که تاثیر منفی در روحیه مردم دارد که باید این افراد و منابع خبری کذب در فضای مجازی شناسایی و با آنها برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.