در پی رحلت آیت الله امینی، آیت الله تسخیری و آیت الله بطحایی، سه کرسی از 16 کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده و 54 نفر داوطلب در انتخابات 28 خرداد ماه شانس خود را برای رسیدن به این کرسی ها امتحان می کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع هفت روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، ۵۴ داوطلب ثبت نام نهایی شدند و پرونده یک نفر هم در حال بررسی است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، شکراله حسن بیگی توضیح داد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از ۱۳ فروردین آغاز شد و تا ۱۹ فروردین ساعت ۱۸ ادامه داشت.

وی افزود: در پی رحلت آیت الله امینی، آیت الله تسخیری و آیت الله بطحایی، سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده که در انتخابات ۲۸ خرداد وضعیت این سه کرسی مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مجموع هفت روز، ثبت نام ۵۴ داوطلب نهایی و قطعی شد و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل، ثبت نام ۵۵ داوطلب نهایی می شود.

حسن بیگی گفت: بررسی صلاحیت ها و بقیه موارد مرتبط با داوطبان مجلس خبرگان بر عهده شورای نگهبان است و فقط در جلسه ای با حضور هیات نظارت استان تهران با حضور آقای فرهاد رهبر در مورد نحوه استفاده داوطلبان مجلس خبرگان از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.