استاندار تهران فراموشی کرونا را دلیل گسترش شیوع این ویروس در تهران و دیگر استان ها دانست.

استاندار تهران گفت: فراموش کرده ایم کرونا وجود دارد و همین سهل انگاری موجب بروز گسترش شیوع ویروس کووید ۱۹ در برخی استان‌های کشور از جمله این استان شد.

به گزارش جماران، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: غفلت و بی‌توجهی در زمینه ویروس کرونا سبب شد تا آمار فوتی‌ها به ۲۰۰ نفر برسد در حالیکه با رعایت نکات بهداشتی و توجه ویژه این آمار کاهش می‌یافت.

وی به فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستانی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: امسال اوقات فراغتی وجود ندارد که برای آن برنامه‌ریزی شود و همه باید در خانه بمانند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: هیچ چیز بهتر و مناسب‌تر از حفظ سلامتی و امنیت جسمی و روانی فرزندان نیست و خانواده‌ها باید برای ماندن فرزندان در خانه برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت در عبور از بحران کرونا نقش موثری دارد، عنوان کرد: با ابتکار مدیریتی و چابک سازی می توان از این دوره بحرانی عبور کرد.

محسنی بندپی گفت: برداشتن محدودیت‌ها و برخورد باز زمینه ساز گسترش شیوع ویروس کرونا می‌شود در حالیکه با اعمال برخی محدودیت‌ها می توان این وضع را مدیریت و آن را سپری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.