مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: تا پایان شهریور ماه 25 هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا پایان تیرماه 15 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می شود و تا پایان شهریور نیز 10 هزار واحد دیگر تحویل داده خواهد شد.

به گزارش جماران، سید مهدی هدایت به تحویل دادن ۱۵ هزار واحد از این تعداد تا پایان تیرماه اشاره کرد و افزود: از اول تیرماه تا پایان شهریورماه هم ۱۰ هزار واحد دیگر تکمیل و در فازهای هشت، ۹، پنج و یک به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

«هدایت» با بیان اینکه برای تحویل واحدها منتظر برنامه رسمی افتتاح نمی‌مانند، خاطر نشان کرد: واحدها به منظور رفاه حال مالکان پس از تکمیل به متقاضیان تحویل و آیین افتتاحیه هم بعدها با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعهد شرکت عمران پردیس نسبت به واگذاری ۸۱ هزار واحد مسکونی در مجموع، عنوان کرد: تا پایان شهریورماه تعداد واحدهای تحویلی در پردیس به ۷۰ هزار واحد می‌رسد و باقی واحدها پس از رفع معارض به مالکان واگذار می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بسته شدن پرونده مسکن مهر پردیس تا پایان امسال، اظهارداشت: تکمیل این مساکن علاوه بر تسهیلات یکهزار میلیارد تومانی بانک مسکن، به چهار هزار میلیارد تومان دیگر هم نیاز دارد و این اعتبار از محل تهاتر اراضی، منابع نقدی و آورده متقاضیان به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

 وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت قانون بودجه سال گذشته و امسال و در سایه حمایت وزیرراه‌وشهرسازی، قرارداد دریافت تسهیلات بانکی به مبلغ یکهزار میلیارد تومان نهایی و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به حساب شرکت عمران واریز شده است.

«هدایت» بیان کرد: پس از دریافت این بخش از تسهیلات، جلسه‌های متعددی با پیمانکاران برای بررسی نحوه تزریق بودجه و اجرای تعهدات لازم از طریق افزایش تعداد نیروی انسانی و گسترش عملیات ساخت‌وساز برگزار شده است.

وی بیان کرد: تزریق منابع مالی به پروژه‌ها و خرید مصالح توسط پیمانکاران ۱۵ تا ۲۰ روز کاری زمان می‌برد و از متقاضیان این مساکن انتظار صبوری داریم تا به تعهدات خود برای تحویل به موقع واحدها عمل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.