به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ محمد حسن محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحدهای مسکونی در فاز ۱ شهر پردیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی محل رفت و آمد افراد، از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شده و با تشکیل یک تیم عملیاتی و پس هماهنگی با مقام قضائی، وارد این محل شده و ۱۱ نفر از اعضای این باند را دستگیر و برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بسته‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت‌های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز را کشف کردند.
محمدی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود مبنی بر دایر کردن شرکت هرمی اعتراف و اقرار کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می دادند.
ریزش آوار جان کارگر ۳۰ ساله را در دماوند گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: ریزش آوار در شهرستان دماوند جان کارگر ۳۰ ساله را گرفت.
سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ریزش دیوار در منطقه آبسرد، عوامل انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: با بررسی به عمل آمده از محل حادثه مشخص شد که جوان ۳۰ساله‌ای در منطقه آبسرد، حین کار در یک زمین با حادثه ریزش دیواری ۱۵ متری مواجه شد که در این حادثه، وی جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: جسد متوفی جهت بررسی به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.