محمد بحیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه جهش تولید در سال جاری در گرو صیانت و حفظ اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر است، اظهار داشت: در راستای صیانت از اراضی زراعی و باغی اسلامشهر در سال ۹۸ حدود ۴۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مساحتی بالغ بر یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۴۵۳ مترمربع شناسایی و اخطاریه صادر شد.

بحیرایی افزود: از بین اراضی که اخطاریه برای آن‌ها صادر شده ۲۲۳ مورد به مساحت ۲۵۲ هزار و ۲۱۹ مترمربع در مراجع قضائی طرح دعوی و رسیدگی شده است.

وی با اشاره به آزادسازی و صدور حکم برای اراضی که تغییر کاربری غیرمجاز داشتند، گفت: سال گذشته در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی ۶۴۲ مورد را در مساحتی بالغ بر ۲میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع اجرایی و آزاد سازی شد که در این زمینه رتبه دوم استان تهران به اسلامشهر اختصاص یافت و در سال ۹۸ توانستیم در زمینه افزایش محصولات زراعی نسبت به سطح زیر کشت در شهرستان اسلامشهر به رتبه نخست در استان تهران دست یابیم.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر عنوان داشت: در راستای مکانیزاسیون، تجهیز و نوسازی اراضی زراعی و باغی توانستیم از ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته با جذب ۷۰ درصد اعتبارات، رتبه دوم استان تهران را کسب و اراضی زراعی و باغی را تجهیز کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.