به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند  گفت: با شکایت های مردمی و اطلاع از اینکه مردی با همکاری ۲ تن از همدستانش در شرق تهران، منزل مسکونی اش را پاتوق توزیع مواد مخدر کرده است تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان ضمن تهیه مقادیر زیادی شیشه از مرکز کشور و انتقال آن به تهران در حال توزیع و خرده فروشی مواد مخدر در مخفیگاهشان هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه به محل سکونت متهمان تعدادی افراد مشکوک در رفت و آمد بودند، ادامه داد: با هماهنگی قضائی چهاردهم اردیبهشت تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس برای دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران، متهم اصلی پرونده و ۲ تن از همدستانش که در حال بسته بندی شیشه ها در پک های مختلف بودند دستگیر و در بازرسی از این مکان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ حسنوند یادآور شد: هر سه  سوداگر مرگ به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی  متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.