به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازگشایی‌ها در تهران مانند سایر استان‌ها در تعامل ستاد ملی رخ خواهد داد و در خصوص آرایشگاه‌ها نیز همانند سایر اصناف پروتکل‌هایی توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

زالی با اشاره به اینکه با امواج جدیدی از بازگشایی‌ها در کلان شهرها مواجه هستیم و همچنان خطر ابتلاء وجود دارد گفت: از شهروندان می‌خواهیم بیش از گذشته ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند و ما در تهران هنوز اعلام کاهش خطر نکرده‌ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران بیان داشت: هنوز تغییر محسوسی برای لغو پروتکل‌ها اتفاق نیافتاده و کما فی السابق تهران به عنوان شهر آلوده تلقی می‌شود و باید اصرار جدی بر رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم و از هر حضور و تردد غیر ضروری اجتناب کنیم چرا که هر حضور خطر و ریسک ابتلاء را با خود به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۹۲ بیمار در بخش‌های عادی و ۸۱ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های پایتخت بستری شده‌اند و میزان ۳۸۲ نفر هم در این مدت از بهبود یافته و از بیمارستان‌های مرخص شده‌اند که تفاوت چشمگیری با روزهای قبل ندارد.

زالی گفت: اگر بخواهیم دقیقاً بین امار استان‌ها و شهر تهران یک همخوانی برقرار کنیم و ارتباط آن را بررسی کنیم نیاز به تحلیل در ۱۰ روز آینده داریم که ببینیم تغییراتی که در استان‌ها دیده می‌شود در تهران نیز وجود دارد یا خیر.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.