مهدی هدایت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: واحدهای تکمیل شده قابل افتتاح در فازهای ۱۱،۸،۹،۵ قرار دارند و این شرکت با توجه به تعهداتی که به مالکین مسکن مهر دارد از پنجم فروردین امسال پروژه ها را فعال کرده است.

وی با اشاره به تعداد نیروی انسانی و تجهیزات فعال در ساخت و ساز مسکن مهر پردیس،خاطر نشان کرد: در فازهای ۵ و ۹ مسکن مهر پردیس در حدود یک هزارو پانصد نفر نیروی انسانی و بیش از ۳۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین مشغول به کار در بخش های محوطه سازی و ساخت واحدها هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۰۰ تا ۱۵۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل می‌شود، اظهار داشت: افزایش جابجایی و اسباب کشی طی ماههای خرداد تا شهریورآمار سکونت روزانه در مساکن مهر را  روزانه به یک هزار واحد می رساند.

هدایت عنوان کرد: طی روزهای آینده در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی شامل مسجد، مدرسه، واحدهای تجاری درفازهای ۸ و۵ کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان امسال پروژه‌های شاخص ما به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و در قالب ساخت بسته مشارکتی؛ مسجد، مدرسه، درمانگاه، پارک، مرکز محلات، پروژه‌های تفریحی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به رویکرد شرکت در تامین خدمات روبنایی در سال جدید، عنوان کرد: فروردین ماه  امسال در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تهاتر زمین برای اجرا و دریافت پروانه پروژه‌های روبنایی با شهرداری پردیس انجام شد.

هدایت با بیان اینکه ساخت بزرگترین فرهنگسرای منطقه با تاکید عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در فاز ۲ این شهر در دست اقدام و اجرا است، اظهار داشت: تهیه نقشه‌ و طراحی پروژه در مراحل پایانی است و پیمانکار ساخت به زودی انتخاب میشود.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۲۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ قراردارد و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگزاری کامل جمعیتی در مساکن مهر این جمعیت به ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.