منوچهر سالاروند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکارانی که با شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی و معیشتی با مشکل مواجه شده و آسیب دیدند مشمول دریافت این بسته های حمایتی شدند.
وی افزود: سپاه و بسیج در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده و محبت وم جامعه گام های گسترده ای برداشته تا بتواند در جهت رفع معضلات این قشر اقدامی انجام دهد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات  سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، کمک های مومنانه و ضیافت همدلی از سوی سپاه و بسیج تداوم خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: امروز کشور ایران با اتحاد و همدلی و حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده در سطح جهانی بار دیگر اقتدار و مقاومت در مشکلات را به معرض نمایش گذاشت.
سالاروند خاطر نشان کرد: ملت ایران و همه دستگاه ها و نهادها در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا با انجام اقدامات موثری در دوره شیوع کرونا به افرادی که از نظر معیشتی و اقتصادی آسیب دیدند را مورد حمایت قرار دهند.
این مسئول یادآور شد: کمک های مومنانه و حمایت از اقشار کم برخوردار و آسیب دیده به دلیل شیوع ویروس کرونا نشانگر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات و بحران ها است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.