به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک اظهارداشت: این طرح در محل عرضه نیازهای ضروری مردم نظیر نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها اجرا می‌شود.  

وی گفت: شهروندان خیر تهرانی می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را پرداخت و فیش آن را بر روی بنرهای نصب شده در مغازه قرار دهند تا نیازمندان با برداشت آن، اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.  

سالک افزود: این طرح در آستانه ماه مبارک رمضان در بیش از یکهزار و ۵۰۰ مغازه شهر تهران اجرا می‌شود و تمامی کسبه‌ای که تمایل به شرکت در این طرح دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۳۱۸۹۵۰۷۷ و یا ۸۸۴۴۶۴۸۱ تماس حاصل کنند.  

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران بیان کرد: این طرح در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد طرح مواسات و کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت ادامه خواهد داشت.  

وی خاطر نشان کرد: پس از تعطیلی کسب و کارها به واسطه شیوع بیماری کرونا، بسیاری خانوارهای نیازمندان و بی‌بضاعت جامعه، دچار مشکلات اقتصادی شده و در تامین نیازهای اولیه و مایجتاج خود دچار مشکل شدند که امیدواریم با کمک مردم و خیرین باری از دوش قشر ضعیف برداشته شود.

سالک، یکی از ویژگی‌های جامعه علوی و مهدوی را توجه به نیازمندان و مردم گرفتار عنوان کرد و گفت: این نگاه، مردم ما را از سایر مردم جهان متمایز می‌کند و سبب جلب رحمت الهی می‌شود که امیدواریم این تلاش‌ها و همدلی‌ها مورد رضایت الهی قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.