به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید پزشک خانواده و نظام ارجاع شهرداری تهران ضمن تمجید از عملکرد بخش‌های مختلف شرکت شهر سالم در مقابله با شیوع کرونا اظهارداشت: طبق آمار وزارت بهداشت، دو استانی که طرح پزشک خانواده را به صورت پایلوت اجرا کردند، علی‌رغم همه کاستی‌ها توانسته‌اند در برخورد با شیوع این بیماری بهتر عمل کنند.

وی گفت: در شرایط کرونایی امروز، طرح پزشک خانواده می‌تواند به ویژه برای سالمندان که یکی از گروه‌های آسیب‌پذیر در برابر این بیماری هستند، بسیار راهگشا باشد.

چوبینه افزود: من از همه همکاران می‌خواهم که ارائه خدمت به بازنشستگان شهرداری را از این مسیر به جد پیگیری کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه اجرای مناسب طرح پزشک خانواده نیازمند توجه به اخلاق حرفه‌ای پزشکی است، اظهارداشت: ارتباط اعضای خانواده با یک پزشک هم به لحاظ روانی و هم به لحاظ اطلاع آن پزشک از سابقه درمانی می‌تواند نقش مهمی در بهبود بیماران آن خانواده ایفا کند.

چوبینه بیان کرد: هم برای کمک به بیماران و هم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی، نظام ارجاع باید با سرعت جلو برود. چرا که اگر بیماران به طرح اعتماد کنند، سرگردانِ پزشکان مختلف با تشخیص‌های متنوع نخواهند شد و در نتیجه ضمن حفظ امنیت روانی، مسیر درمانی بهتری را دنبال می‌کنند.

براساس این گزارش، طی مراسمی و با ابلاغ حکمی، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم، اکرم جراهی را به عنوان سرپرست جدید پزشک خانواده و نظام ارجاع شهر سالم تهران منصوب و از خدمات امیررضا چایچی در این سمت تقدیر کرد.

جراهی بیش از ۱۸ سال سابقه در امور شهری و سلامت دارد و طی دو سال گذشته در سمت مشاور مدیرعامل شرکت شهر سالم در حوزه زنان و سلامت خانواده فعالیت داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.