به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری، تلاش دستگاه‌های مختلف در خصوص محقق شدن نسبی رونق تولید را ستوده، ولی تاکید کردند این تلاش‌ها در سال جهش تولید باید افزایش پیدا کند /.

وی افزود: رهبری در این سخنان، سرچشمه تولید را تحقیق و پژوهش عنوان نموده و خط مشی مراکز علمی و پژوهشی را در سال جدید تعیین نمودند.

خانی تاکید کرد: مراکز علمی کاربردی از جمله مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین، همواره در تربیت نیروی ماهر آماده به کار سهیم بوده و مراکز تولیدی برای جهش تولید، خود را ملزم به استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاهی متخصص می‌دانند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تصریح کرد: به اذعان تولیدکنندگان، تحصیل دانشجویان شاغل مراکز علمی کاربردی به عنوان نیروهای کارآمد، عامل تقویت فضای تولید کشور و افزایش بهره وری این محیط حساس و حیاتی کشور شده است.

خانی گفت: اکنون تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، تبدیل به فرصتی مناسب جهت شکوفایی اقتصادی کشور به ویژه در بخش تولید شده تا بتوانیم همانند گذشته نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

وی بیان داشت: به یاری خداوند متعال و با عمل دستگاه‌های مختلف کشور به منویات رهبری معظم انقلاب، مراکز علمی و پژوهشی نیز تلاش‌های خود را در سال جاری چند برابر نموده و تغییر محسوس در زندگی مردم به زودی محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: پیشرفت ایران اسلامی مرهون ولایتمداری مردم عزیز و مدیون خون‌های مطهر و به ناحق ریخته شده شهدای انقلاب از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم بتوانیم در سنگر علم و پژوهش ادامه دهنده راه این شهدای معزّز باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.