به گزارش خبرنگار مهر، محمد امامی امین ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اظهار داشت: تأثیر کرونا بر بخش اقتصادی غیر قابل انکار است که در این زمینه امیدواریم با تلاش و انسجام بیشتر شاهد کاهش اثرات این بیماری بر اقتصاد باشیم.

امامی امین با بیان اینکه تهران دارای ۱۷ هزار کارخانه و ۸۰ شهرک و لکه صنعتی است افزود: با توجه به محدودیت‌های استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر بالغ بر ۳۵ هزار کارخانه در سطح استان تهران داریم که بار سنگینی بر دوش متولیان امر می‌گذارد، که همواره درصدد بودیم تا موضوع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر را از استان تهران رفع کنیم.

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: طی سال گذشته بیش از ۹۵ درصد مراجعاتی که به ما ارجاع داده می‌شد در راستای درخواست افزایش ظرفیت تولید بود.

وی با بیان اینکه سال قبل نرخ رشد بیکاری کاهشی بود و از ۱۲.۷ در سال ۹۷ به کمتر از ۱۰ درصد در سال ۹۸ رسید گفت: اگر ویروس کرونا نبود قطعاً اسفند باشکوهی به لحاظ اقتصادی برگزار می‌کردیم.

امامی امین با اشاره به اینکه با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید عنوان داشت: امسال از این لحاظ سال بسیار مهمی است که امیدواریم با توجه به تجربیات بسیار خوب معاون هماهنگی امور اقتصادی جدید شاهد شکوفایی و تحقق این شعار در استان تهران باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.