به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد حسن الهی در این باره تصریح کرد: در پی افزایش پرونده های سرقت از اماکن خصوصی به ویژه باغ های منطقه لواسانات تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های سرقت و بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود سارق جوانی که از توابع افغان است شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی های مقام قضائی دستگیری متهم کلید زده شد.

رئیس کلانتری لواسانات خاطرنشان کرد: مراقبت های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ظهر روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۱ قلم از اموال سرقتی کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیس تصریح کرد: متهم در اعترافاتش به ۵ فقره سرقت از باغ ها در منطقه لواسانات اعتراف کرد که در همین راستا ۴ تن از شاکیان شناسایی شدند.

سرگرد الهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و ۲۰ روستا، از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.