به گزارش دوشبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی با اطلاع از وجود انبار مربوط به داروهای تقلبی بدنسازی، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پلیس با بررسی میدانی و اطمینان از صحت اخبار واصله، در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری ۲ متهم و کشف ۲۱ میلیون عدد آمپول بدنسازی تقلبی و غیرمجاز شدند.
وی ارزش این محموله را بر اساس نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
فاضلی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان دماوند گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی و خروجی‌های شهرستان دماوند به سمت استان مازندران و شهر ایوانکی از توابع استان سمنان مسدود و رفت و آمد خودروها مورد ارزیابی قرار گرفت و نیروهای هلال احمر وضعیت سلامتی افراد را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: در این طرح مسیر ورودی خودروها در پنج شهر دماوند، رودهن، آبعلی، آبسرد و کیلان نیز با استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی های مورد بررسی قرار گرفته و افراد غیربومی اجاز ورود به این شهرها را نداشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: افرادی که برای رفتن به محل کارشان قصد خروج از شهرستان داشتند، با هماهنگی فرمانداری برگه سبزهایی در اختیارشان قرار گرفت تا برای ورود و خروج از شهرستان با مشکل روبرو نشوند.
وی گفت: میزان تردد در مسیرهای مواصلاتی دماوند ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته که این امر باعث کاهش تصادفات و جرائم راهنمایی و رانندگی در این شهرستان شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.