به گزارش روز دوشنبه میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه توسعه آموزش مجازی از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در دوران حضور شهروندان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است افزود: در دوره های آموزش مجازی به موضوع های کمتر پرداخته شده در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بیشتر پرداخته خواهد شد.

وی بیان کرد که همانطورپیش از این تاکید داشته ایم تا اگر به دنبال توسعه پایدار در گردشگری استان تهران هستیم، باید پایه های آموزش را در سطح استان تقویت کنیم.  
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: تهران به دلیل شرایط جغرافیایی دارای پدیده های متنوع زمین شناسی بوده که می تواند هر کدام سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند.
جانفشان گفت: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا با همدلی و همفکری اساتید و فعالان گردشگری به فکر فرصت سازی برای رشد و توسعه آینده گردشگری کشور باشیم.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای حضور در این کارگاه آموزشی واژه ژئوتوریسم در ۲۰ فروردین ماه، مشخصات خود را به ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ ارسال تا لینک و ساعت برگزاری دوره در شبکه های اجتماعی برای آنها پیامک شود.

۱۲۰۰ کودک برای دریافت هدیه  قهرمانان کوچک ثبت نام کردند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران همچنین گفت: از اعلام طرح " قهرمانان کوچک" ۱۲۰۰ " کودک به همراه پدر یا مادر خود در برنامه تور کودکانه که پس از شکست کامل ویروس کرونا(از ابتدای فروردین ماه) ثبت نام کرده اند.
جانفشان با بیان اینکه این برنامه به تمام کودکان در بازه سنی ۷ تا ۱۲ سال که به عنوان یک قهرمان کوچک تا شکست کامل ویروس کرونا در خانه می مانند تعلق خواهد گرفت افزود: به منظور اوقات فراغت گروه سنی جوان و نوجوان در دوران پسا کرونا نیز در حال برنامه ریزی هستیم که به زودی اطلاع رسانی می شود.
وی گفت: ثبت نام در این طرح تا اعلام شکست ویروس کرونا از کودکان ادامه دارد و کافیست والدین نام فرزند خود را به همراه واژه قهرمان کوچک به سامانه ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.