به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مصطفی کاظمی در حاشیه بازدید از تعدادی از میادین میوه و تره بار پایتخت،  از نزدیک در جریان خدمات این مراکز به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در دو سال اخیر جزو سازمان‌های پیشرو شهرداری تهران بوده و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است، افزود: این سازمان،  در ارزیابی‌های درون مجموعه و نظرسنجی‌هایی که از مردم به عمل آمده است،  همواره جزو سازمان‌های موفق مجموعه مدیریت شهری بوده و همیشه بالاترین جایگاه را کسب کرده است.

کاظمی ادامه داد: عرضه کالای با کیفیت در زمان مناسب از سوی این سازمان به ویژه در مورد برخی محصولات درگاهی مواقعی که بازار دستخوش تلاطم و مردم دچار نگرانی می‌شوند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و میادین میوه و تره بار از التهاب در بازار جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: در بازدیدی که از میادین میوه و تره بار داشتم، با وجود تعطیلات نوروز، شاهد استقبال خوب مردم از این مراکز بودم.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه خرید مایحتاج روزانه، امری ضروری است، از شهروندان انتظار می‌رود با وجود تلاش‌های مراکز خدماتی نظیر میادین میوه و تره بار در رعایت بهداشت و نکات ایمنی آنها هم برای جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا، نکات بهداشتی را در این مراکز رعایت کنند.

وی گفت: موفقیت و جلب رضایتمندی مردم، جای قدردانی از مدیر سازمان مدیریت میادین میوه و تره باز و کارکنان خدوم آن را دارد.

مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: سازمان مدیریت میادین توانسته به خوبی نقش خود را در خدمات رسانی به شهروندان ایفاء کند و آرامش را به جامعه بازگرداند.

کاظمی اضافه کرد: عملکرد سازمان و میادین میوه و تره بار تحت پوشش آن، بازتاب خوبی در سطح جامعه و دولت داشته، به گونه‌ای که بارها در جلسات هیات دولت، از شهرداری تهران قدردانی شده است.  

مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از نزدیک در جریان نحوه فعالیت مراکز مذکور که با وجود تعطیلات نوروز بدون وقفه مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.