رضا خانی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روستای هدف گردشگری گلزار، به عنوان مهد تولید گل ایران با بیش از یک‌هزار هکتار سطح زیر کشت گلخانه‌ای و تولید سالانه یک‌میلیون گل شاخه بریده، همه ساله یکی از مهمترین مقاصد گردشگری مسافران نوروزی است.
وی افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیلی واحدهای غیرضروری، با همکاری دهیاری‌های گلزار بالا و پائین و تولید کنندگان گل، کلیه نمایشگاه‌های محصولات گلخانه‌ای مستقر در این روستا تعطیل گردید.


وی اظهار کرد: فعالیت این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا برخی از مردم برای خرید گل به روستای گلزار و شهرستان پاکدشت عزیمت کنند که این امر به افزایش خطر شیوع ویروس کرونا کمک کند.
خانی گفت: تلاش می‌شود تا با نظارت دقیق و مستمر، روند تعطیلی واحدهای غیرضروری در بخش مرکزی پاکدشت دنبال شده و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته مقابله با این بیماری در شهرستان پاکدشت اجرایی گردید.
بخشدار مرکزی پاکدشت اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اصناف و تولیدکنندگان به ویژه فعالان حوزه گل و گیاه را با مشکلاتی مواجه کرده که امید است در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال" جهش تولید" دولت و استانداری تهران که همیشه از تولیدکنندگان حمایت کرده‌اند، این بار نیز به یاری تولید کنندگان آمده و مشکلات آنان را برطرف کنند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.