کوروش میرزایی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهر فرون‌آباد با برخورداری از ۲۳ هزار نفر جمعیت و استقرار بیش از یک هزار و ۳۵۰ واحد صنعتی، از شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده و لازم است به صورت مستمر کار ضدعفونی و گندزدایی معابر به دلیل تردد مداوم افراد انجام شود.

وی افزود: استقرار مسکن یکهزار و ۷۸۰ واحدی مهر در ورودی اصلی شهر فرون آباد، به ویژگی خاص این شهر افزوده و باعث شده تا شهرداری طی سه هفته گذشته، به صورت مستمر نسبت به ضدعفونی پارک ها، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان شهری، مدارس، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی، مساجد و ورودی ادارات و نهادهای شهر فرون‌آباد اقدام کند.

شهردار فرون آباد تصریح کرد: به منظور جلوگیری از اجتماع مردم، کلیه بازارهای روز و بوستان‌ بانوان این شهر تعطیل شده است.

میرزایی با تقدیر از تلاش سپاه پاسداران در همراهی شهرداری برای ضدعفونی کردن معابر اظهار کرد: سپاه و بسیج همچون دیگر مراحل استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با استفاده از امکانات، به یاری نیروهای خدمات شهر شهرداری آمده و نسبت به ضدعفونی کردن معابر اقدام می‌کند.

وی گفت: سپاه پاسداران علاوه بر کمک به ضدعفونی معابر، بسته‌های حمایتی و ضدعفونی را در نقاط حاشیه‌ای شهر فرون‌آباد که اقشار ضعیف جامعه در آن سکونت دارند، توزیع کرده است.

شهردار فرون‌آباد تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا تعطیلی ندارد و شهرداری فرون‌آباد با تمام توان حتی در ایام نوروز به این امر مبادرت می‌ورزند.

شهر فرون‌آباد در ورودی شهرستان پاکدشت و در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.