به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه افزود: شهروندان با توجه به ضرورت رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از  تجمع برای جشن چهارشنبه آخر سال و ترددهای غیرضروی خودداری کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هوشیاری و مشارکت همه شهروندان برای پرهیز از خطرات چهارشنبه‌سوری و توجه به توصیه‌های پلیس، کار پرسنل سلامت مضاعف نشود چرا که اکنون حافظان سلامت برای مقابله با کرونا بسیج شده اند و نباید با بی احتیاطی بار دیگری به حوزه سلامت جامعه تحمیل شود.

 استاندار تهران تاکید کرد: خانواده ها و رسانه ها نوجوانان را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا نباید با تفریحات ناسالم و ترقه‌بازی سبب ترافیک و شلوغی خیابان ها شد.

وی اضافه کرد: صدای ناشی از انفجار برای نوزادان، زنان باردار، بیماران و سالمندان بسیار خطرناک است؛ بنابراین از نوجوانان می‌خواهیم از این رفتارهای پرخطر بپرهیزند.

محسنی بندپی برای چندمین بار از شهروندان خواست نکات بهداشتی را رعایت و از ترددهای غیرضروری در  سطح شهر اجتناب کنند.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم در روزهای نزدیک به سال نو، بیش از پیش با درایت و عقلانیت به عواقب اقدامات خود بیاندیشند و رفتارها و تصمیم‌های مسئولانه داشته باشند تا با رعایت نکات لازم بتوانیم پس ویروس کرونا برآییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.