علیرضا آقاجری روز یکشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز خود را متوقف کنند تا مشمول اجرای احکام قانونی نشوند.

وی گفت: متخلفانی که در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا، ساخت و ساز غیر مجاز انجام بدهند، درباره تخلف ساختمانی آنها بدون هیچ ارفاقی در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم گیری و رای صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: مصالح ساختمانی جزئی از اموال ملی محسوب می‌شود، متخلفان در ساخت و سازهای غیرمجاز خود از این اموال استفاده نکنند.

آقاجری گفت: گزارش‌هایی از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی منطقه هوافضای بومهن رسیده است که پس از بررسی پرونده تخلف آنها تشکیل و رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به سوابق ساخت وسازغیر مجاز درمنطقه هوافضا اظهار داشت: اجرای احکام تخریب بناهای غیرمجاز در این منطقه در سال‌های گذشته به درستی و کامل انجام نشده و به زودی با قاطعیت اجرایی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با بیان اینکه توقف عملیات ساختمانی به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا کمک می کند، خاطر نشان کرد: شهرداری های بومهن و پردیس و همه دستگاه های متولی در تعامل با ساختمان‌های در حال ساخت، عملیات ساختمانی و بکارگیری نیروهای کارگری را تا بعد ازفروکش‌ کردن کرونا متوقف کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.