به گزارش خبرنگار مهر علیرضا زالی، عصر شنبه در جمع خبرنگاران با ابراز نا امیدی نسبت به عدم کاهش حضور مردم تهران در اجتماع گفت: ریتم حضور امروز مردم پایتخت نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است.

زالی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد ازدحام و تراکم جمعیت قابل توجهی از مردم در شهر بوده‌ایم که بسیار خطرآفرین است گفت: مردم همچنان موضوع بیماری کرونا را به عنوان یک دغدغه بهداشتی و اجتماعی در نظر نگرفته‌اند.

فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران از نصب دوربین‌های حرارت سنج در مبادی ورودی و خروجی تهران از روز یکشنبه خبر داد و بیان داشت: مردم باید ملاحظات بهداشتی را برای مقابله با پیک بیماری در نظر داشته باشند و برای شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا که فاقد واکسیناسیون است، مردم باید در منازل بمانند که در معرض خطر قرار نگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مردم توصیه‌های بهداشتی را باید جدی بگیرند عنوان داشت: مهم‌ترین راهبرد برای نجات ما از این ویروس، ماندن در منزل است چرا که شخصی که فاقد علائم است نیز توانایی انتقال ویروس و بیماری را دارد که با ادامه این وضعیت و حضور مردم در اجتماع کار برای جلوگیری از شیوع سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.