به گزارش روز شنبه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی در این باره اظهار داشت: شهروندان تهرانی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری می توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.

وی افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من می توانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری های مناطق ۲۲ گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.

گلپایگانی گفت: همچنین چاپ کلیه فرم های اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند امسال می توانند فرم های اعلام عوارض را به صورت فایل پی دی اف در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و  دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده در روز جاری ۲۴ اسفند از سوی وزارت بهداشت مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر، بهبود یافته چهار هزار و ۳۳۹ نفر و فوت شده ۶۱۱ است.

در این میان استان تهران با سه هزار و ۳۲۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، در کشور رکورد دار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.