مهدی هدایت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای کاهش مراجعات متقاضیان و مالکان به کارگزاری مسکن مهر پردیس و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مدارک  صدور کارت اقساط متقاضیان از طریق سامانه هوشمند الکترونیک دریافت می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده، سامانه هوشمند www.pardis.city  از روز شنبه آماده دریافت مدارک مالکان و متقاضیان دریافت کارت اقساط وام بانک مسکن خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اهمیت سلامت مراجعان اظهار داشت: بعد از الکترونیکی شدن واگذاری عرصه مسکن مهر مراجعات حضوری به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرد و در این راستا با هماهنگی انجام شده با بانک مسکن مقرر شد مراحل تشکیل پرونده علاوه بر روشهای حضوری به صورت آنلاین از طریق سامانه خدمات هوشمند الکترونیک به متقاضیان عرضه شود.

هدایت با اشاره به مراجعات مکرر متقاضیان برای دریافت کارت اقساط وام، خاطر نشان کرد: در این طرح، متقاضیان پس از تایید اطلاعات مربوطه از طریق شیوه تعاملی و اعلام کارگزاری و بانک مسکن فقط یکبار برای انجام مراحل قانونی لازم و دریافت کارت  اقساط به کارگزرای مسکن مهر مراجعه می کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری مسولین بانک مسکن  خاطر نشان کرد: درماه‌های آتی و پس از تصویب مراحل قانونی ،امکان امضای الکترونیک برای مالکان فراهم می شود تا با این روش کل فرآیند دریافت کارت اقساط  مالکان به صورت الکترونیکی انجام شود.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا، شرکت عمران شهر جدید پردیس، عرصه مسکن مهر را به منظور کاهش مراجعات به کارگزاری مسکن مهر به صورت اینترنتی به مالکان واگذار می کند و دریافت مدارک صدور کارت اقساط وام مسکن اقدام دیگری برای حفظ سلامت مالکان و متقاضیان مسکن مهر پردیس است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.