عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شورای معاونان فرمانداری تصمیمات جدیدی را برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در  شهرستان مصوب شده است.

وی با اشاره به برخی از مصوبات نشست اظهار داشت: فعالیت اصناف پردیس طی هماهنگی با شهرستان‌های مجاور به ساعات  ۸ صبح تا ۱۶ محدود شده تا با این روش از مراجعه شهروندان شهرهای مجاور برای خرید جلوگیری به عمل آید.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه مشاهده شده در برخی از پمپ بنزین‌ها، رانندگان شخصا بنزین می‌زنند، خاطر نشان کرد: متصدی هر نازل موظف به بنزین زدن برای  مراجعان هستند تا با این روش، ارتباط شهروندان با نازل‌ها قطع و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

رضایی عنوان کرد: جایگاه داران موظف به افزایش نیرو در هر شیفت کاری هستند تا مشکلی برای ارائه خدمات به مراجعان نداشته باشند.

وی تاکید کرد: رعایت موازین بهداشتی در زمان عرضه بنزین توسط متصدیان ضرورت دارد و در این راستا با شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای تامین دستکش مورد نیاز جایگاه داران هماهنگی لازم انجام شده است.

بیمارستان نیمه فعال شفای پردیس آماده خدمات رسانی به مبتلایان کرونا

فرماندار شهرستان پردیس از اعلام آمادگی بیمارستان نیمه فعال شفا برای خدمات رسانی به مبتلایان  احتمالی کرونا خبرداد و اظهار داشت: برای مدد رسانی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در مواقع اضطراری این بیمارستان با امکانات موجود خود اعلام آمادگی کرده است.

رضایی با بیان اینکه بیمارستان شفا پردیس بنا به دلایلی مدتی غیر فعال بود، خاطر نشان کرد:  بخش اورژانس این مرکز درمانی در حال حاضر به مراجعان خدمات رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان بر اساس نیاز روز و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مواقع اضطراری و حفظ سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.