به گزارش روز پنجشنبه فرهنگسرای اندیشه، این فرهنگسرا در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس، دانشگاه‌ها و خیلی از مشاغل با تعطیلی روبه روست، اقدام به راه‌اندازی پویش کتابخوانی کرده است.

در این پویش سعی شده با معرفی کتاب‌های مختلف در حوزه‌های آموزشی، علمی، اجتماعی، کودک و نوجوان و ...  شرایطی فراهم شود تا شهروندان بهترین استفاده را از تعطیلات داشته باشند.

معرفی کتاب‌ها توسط کارشناس برنامه رضوان خرمیان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این پویش می‌توانند به صفحه‌ رسمی فرهنگسرای اندیشه به نشانی www.instagram.com/farhangsara.andishe مراجعه و کتاب‌های مورد علاقه‌ خود را انتخاب و مطالعه کنند.

برگزاری دوره‌های آموزش مجازی در فرهنگسرای مهر

فرهنگسرای مهر با هدف آموزش غیرحضوری مخاطبان و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، دوره های آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در این طرح، مربیان دوره های آموزشی زبان انگلیسی، قران و مهد و پیش دبستان ارتباط خود را با مخاطبان قطع نکرده و آموزش خود را از طریق فضای مجازی به هنرجویان ارائه می‌کنند.

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط و حضور در آموزش مجازی می‌توانند با شماره‌ تلفن‌ ۵۵۰۳۳۹۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل بخش‌های آموزشی، نگارخانه‌ها و موزه‌ها برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تعلیق شده است.

فعالیت تمامی کتابخانه‌های این سازمان نیز تا ساعت ۱۷ بوده و به جز بخش امانت، سایر بخش‌ها از جمله سالن‌های مطالعه، بخش مرجع و نشریات کودک و نوجوان تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

همچنین مجموعه‌های ورزشی این سازمان شامل آبی و غیرآبی نیز به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسیده و همچنین ۷۳۹ نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.