به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای مردم برای خرید مواد ضدعفونی کننده، برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار و تولید غیرمجاز این مواد به قصد سوداگری می‌کنند که پلیس در تلاش است تا این افراد را شناسایی و با آنان برخورد کند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی فرماندهی شرق استان تهران با اطلاع از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید مواد ضدعفونی کننده، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

عزیزی اعلام کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی، ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره بهداشت به محل اعزام شدند و تخلف این کارگاه در بازرسی از محل کارگاه محرز شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق اسان تهران اضافه کرد: در این کارگاه، افراد با استفاده از 2 دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری و استفاده از موادی شبیه  الکل، اقدام به تولید محصول ضد عفونی کننده تقلبی در شرایط غیر بهداشتی و با مارک‌های مختلف راهی بازار مصرف می کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کارگاه تولیدی غیرمجاز، ۱۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده تقلبی به همراه صدها قوطی بسته بندی و 2 هزار کیلوگرم پودر شستشوی ماشین ظرفی‌شویی کشف شد.

عزیزی ارزش اقلام کشف را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در رابطه با این پرونده سه نفر دستگیر و کارگاه پلمب گردید.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و نیز عرضه خارج شبکه موناد ضدعفونی کننده، مراتب را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.