به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سردار محسن خانچرلی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان رباط کریم، در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر انبارکردن کالای قاچاق در داخل سوله ای، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف محل دپوی کالاهای قاچاق شدند و با هماهنگی قضایی به آن محل رفتند.

خانچرلی ادامه داد: ماموران در بازرسی از سوله مدنظر موفق به کشف ۸۰ دوربین لنزدار مداربسته، ۷۰ دستگاه دی وی آر، ۱۵ دستگاه ضبط فیلم و تعداد زیادی لوازم جانبی موبایل و خودرو قاچاق شدند که به دنبال آن یک متهم را دستگیر و برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت که محموله قاچاق کشف شده را در یکی از استان های غربی تهیه و قصد فروش آن در بازار داشت که با هوشیاری ماموران موفق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان سه میلیارد تومان برآورد شده است و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.